Intrebari frecvente / Ajutor
Bine ati venit in
cataloage.ro !
Orice intrebare are un raspuns, orice problema are o rezolvare.
Va rugam sa verificati linkurile din stanga pentru raspunsuri imediate la cele mai comune intrebari.
Pentru un acces rapid la raspunsurile potrivite am impartit tratarea evenimentelor in zone de interes.
Daca sunteti intr-un impas rar intalnit pe care nu l-am tratat in profunzime sau daca aveti o sugestie prin care sa sprijinim mai bine actiunile dumneavoastra, va rugam sa folositi formularul de
Sugestii / propuneri / sesizari si va promitem ca vom analiza cu simt de raspundere mesajul dumneavoastra, urmand sa luam o decizie cat mai rapid posibil.
Va multumim si va asteptam semnalele.
In cateva minute GATA, v-ati facut site-ul!
Daca cititi aceste randuri inseamna ca stiti sa folositi un program de navigare pe internet, ceea ce este mai mult decat suficient ca sa va construiti site-ul firmei in acest portal...
Primele 15 avantaje la cataloage.ro
Acestea sunt doar cateva avantaje dintr-un pachet mult mai mare, fara pretentia de a spune ca sunt cele mai importante sau cele mai nesemnificative. Lista lor este mult mai lunga ...
Ce trebuie facut pentru a primi clienti din cataloage.ro?
Pentru inceput trebuie specificat faptul ca vizitatorii cataloage.ro sunt din randul clientilor dumneavoastra, adica persoane care indeplinesc (in linii mari), multe dintre conditiile de profil pentru a va deveni cumparatori. Pe acestia ii vom denumi in continuare, utilizatori...
Sugestii / propuneri / sesizari
Vedere de ansamblu asupra portalului cataloage.ro
Ce face cataloage.ro ?
Uneste CEREREA cu OFERTA. O suita completa de aplicatii online pentru eficientizarea comunicarilor intre cumparatori si furnizori interconecteaza mediul de afaceri.
Care sunt afacerile abordate in portal?
In prima pagina din cataloage.ro sunt enumerate toate domeniile active abordate de Editura EXPRIMS. Permanent vom adauga noi domenii celor existente.
Am acces la publicatiile online din cataloage.ro daca nu am internet permanent?
Partial, DA. Domeniile de activitate din cataloage.ro sunt actualizate periodic. Anual (sau bianul pentru unele dintre acestea) se realizeaza publicatii electronice (format pdf), ce contin firmele platitoare de servicii online. Acestea se pot downloada si accesa offline.
Cat costa?
Folosirea cataloage.ro este complet GRATUITA!
Daca sunteti un utilizator inregistrat puteti folosi cataloage.ro atat pentru prospectare sau pentru oricare dintre facilitatile online fara sa platiti nici un ban si fara nici un fel de alta obligatie decat corectitudine si sinceritate.
Daca sunteti furnizor aveti un pachet minimal de promovare, gratuit pentru primele trei luni. Din "Contul Meu", dupa inscrierea primei firme veti afla "secretele" optiunilor suplimentare.
Cine se ocupa de cataloage.ro si de cat timp?
In 1994 Editura Exprims a realizat primul bianuar adresat mediului de afaceri, cu firme din Romania, din domeniul IT, office si telecomunicatii, tiparit bilingv (romana si engleza). In scurt timp am adaugat titluri distincte, noi din alte domenii (constructii, mobilier, prestari servicii, medico-farmaceutice, transporturi, industrie usoara plus altele). In 1995 am realizat 12 cataloage de firme, pe tot atatea domenii distincte de activitate. Mai tarziu, peste ani, s-a inventat un termen pentru acest gen de publicatii: BUSINESS-TO-BUSINESS.
La finalul anului 1995 (la 2 ani dupa ce a fost inventat primul browser si a fost realizat primul server web) am activat www.exprims.ro, unde am pus bazele primului site informativ despre firmele din Romania, structurat pe domenii distincte de activitate. Au mai trecut cativa ani si pentru acest gen de site s-a inventat termenul: PORTAL.
In 2001 am separat componenta informativa de partea corporate si am activat domeniul cataloage.ro, iar in 2010 l-am reinventat, adaugand un pachet de aplicatii online (specifice marketingului direct) prin care interconectam cererile cumparatorilor cu ofertele furnizarilor.
De acum inainte, "Supplier Relationship Management" va ajuta in administrarea relatiilor cu furnizorii dumneavoastra, iar serviciul de "Trimiteri Cereri de Oferte" va aduce clientii in casuta de email.
Inscriere firma in portal cataloage.ro
Cum pot inscrie firma mea in cataloage.ro?
Dupa inregistrarea ca utilizator (formular Inregistrare Utilizator Nou), in "Contul Meu", meniul din stanga, Firmele mele / Inscrie firma noua.
Patru pasi aveti de facut pentru constructia celor sase pagini ale siteului firmei dumneavoastra.
Ulterior, ori de cate oriu va fi nevoie, din acelasi meniu (Contul Meu),
Firmele mele / Modifica date la firmele inscrise
modificati/actualizati/adaugati informatiile din site.
Ce servicii sunt gratuite la inscrierea firmei in portal?
- Website propriu, cu sase pagini (poze + text), optimizat pentru motoarele de cautare (Google, Yahoo etc);
- Cu serviciul de primire cereri de oferte activat;
- Gazduire inclusa;
- Trafic nelimit;
- Administrare proprie (vi-l creati si întretineti singur);
- Plus toate avantajele utilizatorului.
Cat timp pot primi gratuitatile?
Toate gratuitatile acordate utilizatorilor sunt pe termen nelimitat. Site-ul firmei este mentinut gratuit primele trei luni cu toate facilitatile active in portalul cataloage.ro cu obligatia ca datele de contact si informatiile prezentate sa fie de actualitate. Mai trebuie retinut faptul ca aveti obligatia sa raspundeti la cererile clientilor.
Reclamatii succesive din partea utilizatorilor privind conduita si modul deficitar de interactiune cu personalul firmei dumneavoastra pot duce la suspendarea afisarii firmei in portal.
Sunt si servicii suplimentare contra cost in cataloage.ro? Care sunt acestea?
Da. Listarea prioritara in cautarile utilizatorilor, stiri, reclame, linkuri, toate contextuale, plasate in functie de necesitatile vizitatorilor. Din "Contul Meu", dupa inscrierea primei firme veti afla "secretele" optiunilor suplimentare si implicit posibilitatea de rezervare online pentru cele mai eficiente metode de captare comenzi cu prioritate.
Pot sa contactez firmele inscrise fara sa ma inregistrez? Cum?
Da, insa numai telefonic si numai individual, adica una dupa alta.
Nu aveti activ nici unul dintre serviciile gratuite pe care le are un utilizator inregistrat: trimitere de cereri de oferte cu un singur click, adnotati in pagina firmei contactate (pentru istoric relatie), organizer etc. Un singur formular va desparte de multiple avantaje prin care economisiti inimaginabil de mult timp si "produce" bani pentru dumneavoastra, mai repede si mai mult decat va puteti imagina.
Inregistrare utilizator (pentru toate avantajele din "Contul Meu")
Cum ma inregistrez? Ce-mi trebuie?
In formularul INREGISTRARE UTILIZATOR NOU trebuie sa scrieti:
- Numele si prenumele;
- Parola (minim sase caractere);
- Optional data nasterii (in viitorul apropiat vom acorda cadouri utilizatorilor fideli);
- Un numar de telefon (la care sa puteti fi contactat personal);
- E-mail, adresa personala valida si functionala 24/24, 7/7;
- Judetul si localitatea de domiciliu;
- Optional adresa de domiciliu (daca acceptati primirea de esantioane gratuite).
Ce se intampla cu informatiile scrise de mine?
Toate informatiile dumneavoastra sunt confidentiale. Numai dumneavoastra veti decide cui vreti sa comunicati numele, numarul de telefon, emailul si localitatea de unde sunteti.
La inregistrare imi spune "Adresa de e-mail este deja inregistrata!". De ce?
Inseamna ca v-ati inregistrat mai inainte si ati uitat sau altcineva (care are acces la adresa dumneavoastra de email), a facut aceasta inregistrare. In oricare varianta, click pe "Am uitat parola", scrieti adresa de email si problema s-a rezolvat. In situatii mai complicate va rugam sa ne contactati telefonic sau prin formular online.
Ce face "Tine-ma minte" (sub fereastra de logare in cont)?
Daca bifati casuta fin fata "Tine-ma minte" nu va mai trebui sa scrieti emailul si parola cand reveniti in portal si accesati "Contul Meu".
Este recomandabil sa nu bifati aceasta optiune daca impartiti folosirea calculatorului cu alte persoane (in birou sau acasa), deoarece toate actiunile pe care le vor face acestea (cereri de oferte, comenzi, modificari date personale sau firme etc) vor pleca in numele dumneavoastra. Cu atat mai mult, va recomandam sa nu bifati casuta "Tine-ma minte" daca va accesati contul de pe un calculator care nu va apartine (internet cafe, terminale publice in aeroporturi etc).
Cum dezactivez optiunea "Tine-ma minte" de la logarea in "Contul Meu"?
Va puteti dezactiva in orice moment cu un singur click pe linkul [iesire din cont], dreapta-sus din "Contul Meu".
Odata ce v-ati deconectat, la urmatoarea reconectare puteti alege din nou daca vreti sau nu ca browserul dumneavoastra sa va tina minte.
Daca mi-am uitat parola, ce fac?
Dupa accesarea butonului "Contul Meu", dati click pe "Am uitat parola", iar in urmatorul ecran introduceti adresa de email personala (cea pe care ati folosit-o atunci cand v-ati inregistrat) si instantaneu serverul nostru va expediaza parola.
Contul Meu - Functionalitati explicate
Cum accesez contul meu?
Din meniul de sus sau cel culisant din dreapta, vi se deschide interfata de administrare si utilizare personala a aplicatiilor online de prospectare, comunicare etc.
Ce facilitati am in Contul Meu?
Va inscrieti firma in portal si primiti solicitarile clientilor direct in casuta de email.\;
Administrati datele proprii si optiunile informative pe care vi le-ati setat;
Trimiteti cererile de oferta catre toti furnizorii dumneavoastra cu un singur click.
Ce inseamna S.L.M.?
Supplier Relationship Management: aplicatie online destinata administrarii relatiilor cu furnizorii dumneavoastra. Memor si Dictum sunt componentele de baza ale SRM.
Ce inseamna Memor?
Va reaminteste ce aveti de facut astazi. Este organizatorul activitatii dumneavoastra. Vi-l programati sa va reaminteasca de reapelarea telefonica pe care trebuie s-o faceti furnizorului sau de viziita acestuia stabilita peste doua ore. Avertizarea se face prin emailuri trimise cu doua ore in avans de evenimentul programat.
Ce inseamna Dictum?
Caietelul de notite in care va notati rezumatul intelegerilor stabilite cu furnizorii. Chiar daca nu sunteti in "Contul Meu", din meniul culisant din dreapta ecranului puteti deschide o notita noua in timp ce va aflati in siteul unui furnizor. Aceasta notita va fi asociata automat furnizorului respectiv, iar cand veti vizualiza fisa firmei din "Firme favorite" toata istoria va fi iin fata dumneaavoastra pe ecran.
Ce inseamna Firme favorite?
Toate firmele la care ati scris (candva, in trecut) o notita, adica ati scris ceva care sa va fie reamintit, le regasiti in lista de "Firme favorite", impreuna cu toate adnotatile dumneavoastra. Toate acestea sunt strict confidentiale si va apartin doar dumneavoastra.
Ce inseamna Activitati Favorite?
Suntem convinsi ca nu are cum sa va intereseze noutatile/promotiile/lichidarile de stocuri etc din toate domeniile de activitate. Din acest motiv, fiecare newswletter este construit strict pe interesele dumneavoastra. Bifati doar activitatile de interes si veti primi informatii filtrate.
Ce face Trimite cereri?
Este un serviciu de prospectare directa, online cu aplicare individuala (pe oricare firma selectata) sau in masa (pe un grup de firme care au acelasi tip de activitate).
Cum Trimit cererile?
Cererea de oferta poate fi efectuata numai de un utilizator inregistrat, autentificat (logat) la momentul initierii sale.
Trimiterea unei cereri de oferta se poate face din:
- siteul oricarei firme inscrisa in portal, pagina "Contact". Aici debifati activitatile care nu va intereseaza si in fereastra de text furnizati mai multe detalii despre cererea pe care o lansati. Inainte de expediere aveti posibilitatea sa optati pentru expediere nominala sau inclusiv spre alte firme cu activitati similare.
- "Contul Meu" / Trimite cereri de oferta / Selectati categoria principala de activitati (dupa denumirea catalogului) / activitatile de interes si detaliati cererea / Expediere mesaj. Tot in subsolul paginii, sub caseta text va sunt prezentate si datele dumneavoastra, asa cum vor fi ele expediate spre furnizor.
De unde stie furnizorul ca cererea primita a fost trimisa de mine?
Formularul de cerere e foarte simplificat si n-am avut o fereastra in care sa-mi comunic datele personale.
Nu e nevoie sa va mai scrieti datele de contact/identificare. Ca sa trimiteti o cere trebuie sa fiti logat, ceea ce inseamna ca serverul procesator de cereri stie cine sunteti si va personaliza solicitarea dumneavoastra trimitandu-i furnizorului si datele integrale de contact (nume prenume, telefon, e-mail, localitate, judet).
Cautare produse / servicii sau furnizori
Functia de cautare este activa numai in domeniile de activiate (aferente cataloagelor tiparite realizate de editura). Ca sa puteti initia o cautare trebuie sa selectati mai intai una dintre publicatiile expuse in prima pagina din cataloage.ro.
Ce pot sa caut?
Puteti cauta:
- Furnizori, dupa nume sau secvente de litere din denumire;
- Produse si/sau servicii dupa nume sau secvente de litere.
Cum caut?
Daca doriti sa cautati o game de produse sau servicii selectati din meniu categoria principala si dati click pe subcategoria de interes. In acest moment, in partea centrala se vor afisa alfabetic, pe criterii zonale (judete) firmele furnizoare.
Cautarea dupa produse si/sau servicii sau dupa furnizor se poate face si din fereastra de cautare, dupa ce ati ales criteriul de cautare si ce annume cautati.
Cautarea dupa produse / servicii se poate in nomenclatorul de activitati sau in descrierile proprii ale furnizorilor.
Cum sa aleg cuvintele cheie pentru a gasi ceea e vreau?
Incercati secvente de cuvinte cat mai sugestive pentru ceea ce doriti.
Evitati folosirea cuvintelor lungi articulate, in favoarea radacinii lor.
Asigurativa ca ati scris corect si nu cumva ati mai atins vreo tasta accidental in timp ce completati fereastra de cautare.
Ce se intampla daca nu exista informatia ceruta de mine?
Veti primi sugestii ajutatoare contextual, in pagina cu rezultatul cautarii.
Furnizori - Cadrul general - Reguli minime
Firmele inscrise in portal au dreptul sa vanda, deci implicit obligatia de a raspunde in cel mai scurt timp cererilor de oferta primite de la utilizatori.
Reclamatii succesive din partea utilizatorilor privind conduita si modul deficitar de interactiune cu un furnizor pot avea consecinta suspendarea afisarii firmei furnizoare din portal.
Cine sunt furnizorii (firmele inscrise in portal)?
Orice utilizator care are creat un cont in portalul cataloage.ro are dreptul sa-si inscrie firmele pe care le reprezinta legal si isi asuma respectarea regulilor si consecintelor enuntate mai sus.
Oricand veti considera de cuviinta, puteti invita pe inca cineva sa va ajute in respectarea regulilor de expunere in portal.
Persoana invitata va trebui sa respecte aceleasi reguli si conditii, la randul sau.
Orice firma are acces gratuit in primele trei luni la un pachet minimal de promovare.
Orice firma are dreptul sa primeasca prioritati si favoruri in promovare, atat timp cat dumneavoastra decideti (in calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice) sa accesati optiunile suplimentare.
Va dorim cat mai multi clienti (daca aveti firma inscrisa, daca nu atunci tineti cont ca fiecare secunda este pretioasa, asa ca mergeti in
"Contul Meu",
meniul din stanga,
Firmele mele / Inscrie firma noua).
Utilizatori - Cadrul general - Reguli minime
Utilizatorii au dreptul sa cumpere, deci pot prospecta piata doar in vederea aprovizionarii.
Pot sa contactez firmele inscrise fara sa ma inregistrez? Cum?
Da. Cataloage.ro este o foarte mare colectie de siteuri de firme, grupate pe domenii de activitate, indexate in portal dupa nomenclatorul de activiatati propriu, integrate total in motorul de cautare ale acestuia. Si cum vorbim de siteuri distincte, fiecare site are propria pagina de adrese de contact: adresa postala si contacte telefonice.
Selectati domeniul de activitate dorit (respectiv titlul catalogului adecvat necesitatilor dumneavoastra).
Din meniul general (in partea stanga a paginii) navigati spre firmele tinta sau folosind cuvinte cheie cautatile pur si simplu in fereastra de cautare (in partea frontala a sectiunilor specializate. Accesati firmele individual, mergeti in pagina de adresa si le puteti telefona sau le copiati adresele postale.
Asa cum dumneavoastra doriti sa stiti cat mai multe despre firmele pe care le accesati si acestea vor sa stie cine se intereseaza de oferta lor.
Va respectam dorinta de anonimat fata de cataloage.ro si va punem la dispozitie informatiile minime de contact pentru a comunica direct cu furnizorii dumneavoastra, dar nu va putem da acces in zona exclusivista.
Accesul la aplicatiile online de comunicare automatizata se acorda doar persoanelor care-si dezvaluie identitatea. Aplicatiile de pe server pot procesa pana la cateva zeci de mii de expedieri de mesaje pe ora si trebuie sa avem un minim de informatii despre dumneavoastra (cel putin informatiile cuprinse pe o carte de vizita - date pe care le trimitem si furnizorilor pe care vreti sa-i contactati).
Indiferent de decizia dumneavoastra, noi va invitam sa profitati din plin si fara retinere de abundenta informativa din portal.
Daca v-ati decis sa folositi toate resursele gratuite ale portalului, accesati acum formularul Inregistrare Utilizator Nou si fructificati fiecare secunda in avantajul dumneavoastra.